Szolgáltatások

A BMS Informatikai Kft. partnerei bevonásával a következő szolgáltatásokat nyújtja ügyfelei részére a BIBLION szoftverhez kapcsolódóan:

1. Átalánydíjas karbantartási szerződés keretében:

 

  • ügyfeleink folyamatosan megkapják a szoftver újabb verzióit,
  • követjük a jogszabályváltozásokat,
  • rendelkezésükre áll elektronikus ügyfélszolgálati rendszerünk, melyen keresztül problémákat, igényeket jelenthetnek be, és ezekre két munkanapon belül válaszolunk,
  • minden szerződött ügyfelünk részére szintén rendelkezésre áll az elektronikus ügyfélszolgálati rendszer tudásbázisa, melyből saját maga is tájékozódhat a szoftverrel kapcsolatban (kezelési információk, gyakran feltett kérdések és válaszok),
  • a licencek bővítése esetén a korábban megvásárolt licencek 100%-kal kerülnek beszámításra,
  • a szolgáltatások igénybevétele kedvezményes áron történik.

 

2. Egyedi megrendelés alapján biztosított szolgáltatások:

 

  • Technikai segítségnyújtás a szoftver installálásához, paraméter-beállításokhoz, adatáttöltésekhez mind a helyszínen, mind a BMS telephelyén
  • Helyszíni szakmai támogatás nyújtása, a felhasználók oktatása a szoftver használatának minél könnyebb elsajátítása érdekében
  • Központilag szervezett szakmai konzultációk, tanfolyamok biztosítása
  • Hardvereszközök szállítása és üzembe helyezése
  • Egyedi igények szerint a szoftver továbbfejlesztése


3. Kasszarendszer szállítása

  • A szükséges hardverelemek szállítása, telepítése
  • A pénztárgépek fiskalizálása, beüzemelése
  • Felhasználók oktatása
  • Elektronikus ügyfélszolgálat biztosítása
  • Az üzemeltetés támogatása átalánydíjas szerződés alapján

4. Web-áruház szolgáltatás

A Biblionnal integrált web-áruházat a BMS Informatikai Kft. a saját eszközeivel üzemelteti. A bérlők és vásárlók interneten keresztül férnek hozzá az alkalmazáshoz a szerződéses feltételek mellett.

A szolgáltatás tartalmazza:

  • A web-áruház megnyitását a bolt domain nevével
  • A bolt logójának és az átadott háttérgrafika beépítését
  • Kategóriafa létrehozását
  • 4 órás oktatást és konzultációt a rendszer használatáról
  • A szoftverhez való hozzáférés biztosítását a szerződésben meghatározott jogosultságok szerint
  • A szoftver karbantartását – ami magába foglalja az esetleges szoftverhibák kijavítását, az újabb verziók rendelkezésre bocsátását
  • Elektronikus ügyfélszolgálat biztosítását – amelyen keresztül a szolgáltatással kapcsolatos technikai hibák, problémák bejelentése és kezelése történik.